hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|نورپردازی پل های سطح منطقه ۲ با هزینه ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال

قم|نورپردازی پل های سطح منطقه ۲ با هزینه ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال

رضارحیمی شهردار منطقه 2 از نورپردازی پل های سطح منطقه 2 با هزینه ای بالغ بر 38 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،وی گفت : علاوه بر نوپردازی این پل‌ها، نورپردازی پل‌های ورودی زیرگذر آیت ا.. طباطبایی در دست اقدام است که این پروژه ها جمعا هزینه ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در برداشته است که از این مبلغ ۳۳ میلیارد ریال جهت پل ۹ دی هزینه شده است.

شهردار منطقه ۲ افزود: اهمیت به نورپردازی المان های شهری در شب خصوصا در شهر قم که شهروندان از ساعات عصر و شب بیشتر استفاده می نمایند، یکی از مواردی است که در برنامه‌های شهرداری منطقه قرار گرفته و مجدانه پیگیری می شود چرا که استفاده از مناظر زیبا در شب نیز حق شهروندان و اقدامی در راستای نشاط اجتماعی است .

رحیمی با بیان اینکه با هدف ایمن سازی معابر شهری سال گذشته و سال جاری اجرای روشنایی معابر تکمیل و در حال اجرا است، گفت: به همت سازمان حمل و نقل و ترافیک خط کشی و علائم هشدار دهنده  معابر فرعی و اصلی در حال انجام است.

وی بیان داشت: معابر جدید بدون روشنایی و علائم هشدار دهنده بازگشایی نخواهد شد.

شهردار منطقه ۲ گفت: در منطقه حدود ۳۵ بوستان وجود دارد که در ابتدای ساخت از برج نوری استفاده شده و هم اکنون در برخی از بوستانها به علت رشد درختان سطح بوستانها روشنایی کمی دارند به همین منظور تقویت و جابجایی پایه های روشنایی اکثر آنها انجام و بوستانهای صبا و شفق در حال انعقاد قرار داد هستیم و انشاءالله تا پایان سال انجام خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد